onsdag 30. desember 2009

På boktoppen

Mer enn 5000 personer har nå kjøpt boka om Lierne og Blåfjella-Skjækerfjella nasjonalparker. Det er morsomt å tenke på at denne lå under så mange juletrær og at bildene blir kikket på i så mange hjem. Trønderavisa hadde i dag et oppslag om at boka vår er den klart mestselgende her i fylket i førjulstida.


Bortsett fra nyheten om boka så kan jeg jo nevne at det også i dag har blitt fotografert. Det er nesten en selvfølge at det blir gjort under de flotte forholdene vi har nå. Bildet under ble tatt i forbindelse med at jeg laget en reportasje om snørydding i dag. Ikke akkurat naturfoto av den typen jeg vanligvis presenterer her, men det er gøy og utfordrende å ta slike bilder av og til.


Og med en klassisk skigard ønsker jeg alle lesere av bloggen et godt nyttår!

8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Fortjent med toppen på bestselgerlista. Boka dui er flott den! Godt nytt år til deg og dine!!

    SvarSlett
  2. ...boka di...skulle det stå

    SvarSlett
  3. Hei Kjartan!

    Gratulerer med boka! Det er alltid moro når slikt slår an. Ha et riktig godt nytt fotoår!

    Hilsen
    Svein E. Børresen

    SvarSlett
  4. Skulle ønske det var mulig å kjøpe boka flere steder. Da hadde mange flere kunnet kjøpe den.
    SKal du på messa i Lillestrøm så ha med mange bøker og ale blir borte på et øyeblikk.

    SvarSlett
  5. Hei!
    Kjekt å høre at boksalget går forrykende :D

    Ønsker deg et riktig Godt Nytt År!

    Mvh Linda Grønseth

    SvarSlett
  6. Riktig godt nyttår - gleder meg til å følge deg neste år også. vh Gjermund

    SvarSlett
  7. Gratulerer! :)
    Og et riktig Godt Nytt År vil jeg også ønske deg Kjartan! :)

    SvarSlett

Hei!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Har du en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar. Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din.

Kjartan