onsdag 21. november 2012

Boka lansert

Så er endelig boka vår lansert. Det skjedde i Steinkjer med Fylkesmann og Fylkesordfører til stede. Nå kan du kjøpe "På eventyr i Trøndersk natur" i de fleste bokhandlene i Trøndelag - og den selger godt!


Boka kan også bestilles hos Lierne nasjonalparksenter: Tlf: 74 34 34 85 eller skriv en e-post til: post@naturporten.no, dersom du er interessert. For oss blir det en lang runde med signeringer og foredrag før jul.


Miljøverndirektør Svein Karlsen tar en kikk på tre års arbeid, og kan slå fast at det er et kvalitetsprodukt som kommer ut i Trøndelag nå før jul. Du kan lese mer om lanseringa hos Trønderavisa.


6 kommentarer:

  1. Hei Kjartan!

    Når kommer dere til Namsos for signering?

    SvarSlett
  2. Denne må jeg få i skjønner jeg ;)
    Gratulere med utgivelsen!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mykje!!! Kjekt at responsen er så god :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk folkens!

    Håvard: Vi viser bilder på kulturkaffene på lørdag klokka 13, da selges det og signeres bøker. Vi signerer også på bokhandlene mot midten av desember.

    SvarSlett
  5. Man får gratulera! Va trevligt för er....säljs den i Sverige med??

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Denne må jeg sikre meg!

    SvarSlett

Hei!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Har du en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar. Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din.

Kjartan