tirsdag 13. mars 2012

Sol og varme

Jeg har hatt 14 fantastiske dager i Thailand. Det er årsaken til at det har vært lite aktivitet på bloggen, men bilder har jeg selvfølgelig tatt.

Nå er denne typen natur langt unna det jeg fotograferer til vanlig, men du verden hvor godt det er å ha noen bilder å mimre over og se tilbake på.

Dette sydhavsparadiset virker så fjernt når jeg i dag sitter her i vind og sno i Namdalen.

Jeg har prøvd å koble ut de daglige tankene, bare slappet av og nytt vannet sola, fred og ro.

Når fargerike solfugler, tucaner, isfugler, slanger og varaner skvetter rundt i busker og trær er det imidlertid vanskelig å holde tilbake. Det blir litt fokus på den storslagne naturen som finnes over alt på jorda.

Apene brukte jeg også litt tid på. Jeg vet det er dumt å gi apene mer fokus enn samboer og reisefølge, men jeg håper jeg er tilgitt... Jeg er bare sånn.

Tror jeg har bilder nok til å skrive en blogg om aper senere, men i morgen går turen innover i Namdalen der snøen ennå ligger metertykk. Jeg liker kontrastene i livet!

2 kommentarer:

  1. mer tid på aper enn kona hehe
    er som du sier det selv ,hyggelig med litt kontraster i livet
    bading god mat og ikke minst nye opplevelser er absolutt verdt å ta med seg
    fine bilder du har lagt ut
    lykke til med namdalsturen i morgen
    mvh anders selland

    SvarSlett
  2. To flotte selvportretter her da. Må være herlig med masse småsei og Torsk rundt seg når man bader. Fint der du sitter og ser utover havet også. Møtes i dypsnøen i morgen. Gleder meg til turen.Ole M

    SvarSlett

Hei!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Har du en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar. Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din.

Kjartan