fredag 22. januar 2010

Ut igjen

Nå er sovepose og varme klær pakket. I natt bærer det ut igjen. Samboeren er tilbake etter noen feriedager i varmere strøk, og jeg kan bruke litt tid på å fotografere denne helga. Så hvor går da turen? Jo, ut for å oppleve kongeørna igjen.

Egentlig lurer jeg noen ganger selv på hva jeg driver med, akkurat som om jeg ikke har nok bilder av denne fuglen? Vel, det handler selvfølgelig ikke bare om det. Det handler om natur, det er opplevelser, det er spenning og det er ro. Det er vel umulig å forklare for en som ikke har prøvd, jeg har innsett det.


Jeg har kikket over motivene i deler av kongeørn-arkivet i kveld, i morgen skal jeg prøve med andre brennvidder, jeg skal prøve å få bilder som skiller seg ut fra det jeg har. Følg med på bloggen så skal du få se om jeg lykkes med det.

Ellers har det forrige innlegget her, om naturfotografene som blogger, blitt oppdatert en rekke ganger. Nå er lista over blogger innholdsrik, men jeg skal minne på om at den finnes, og linken i venstremargen skal få ligge. Du kan jo selv godt lage en lenke til lista om du vil. Det er mange blogger der som kan være fine å gå gjennom på en rolig dag.

1 kommentar:

  1. Du har utvilsomt en helt syk rekke med gode ørnebilder. Men en kan aldri vite, plutselig dukker det opp en helt unik situasjon. Dessuten så blir en vel aldri lei denne fuglen, og som du skriver, det handler om opplevelsen!!

    SvarSlett

Hei!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Har du en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar. Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din.

Kjartan