torsdag 7. juni 2012

Hjort i juninatta

Herlig natur, mange prosjekter og mye jobb for tida. Det gjør at jeg nesten ikke har tid til å oppdatere bloggen. Skal komme sterkere tilbake med bilder og tekst fra det som skapes i disse dager.


Her er noen hjortebilder fra en kveldstur på Otterøya med nytt arbeidsverktøy, Nikon D4. Panoreringen er gjort på den aller mørkeste tida av døgnet, med 300 mm på frihånd. Når man kan skru opp isoverdien er nesten alt mulig. Her ga 3200 iso 1/60 sekund.


Nikon D4, 300 mm 1/200 sek, f/4,5, ISO 3200

7 kommentarer:

  1. Väldigt fina bilder! Himla bra fotograferat, top job!

    SvarSlett
  2. Hej!
    Fantastiska bilder, otroligt så bra det kan bli med en fin panorering och iso 3200.
    Ha en fin helg

    /Ingemar

    SvarSlett
  3. Flotte bilder, likte det øverste best.
    Ser fram til flere blogginnlegg fra deg.

    Ruben

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder og komposisjoner.
    Liker den slørete og maleriske effekten.
    Virkelig fint!

    Kan du legge meg til på listen over Norske Naturfotografer?
    Jeg linker til siden, og listen,
    på bloggen min.
    På forhånd, takk!

    God dag og god ny uke!

    SvarSlett
  5. Den namdalske natta har jaggu mye lekkert å by på!! Liker det siste best, sikkert mye på grunn av det kjølige uttrykket og kontakten.. men når det er skrevet har jeg rukket å ombestemme meg ;) Ser fram til mer!

    SvarSlett
  6. utrolig flott, det siste syns jeg fanger stemningen og lyset best, må jo være fantastisk å kunne skru iso'en opp på denne måten, litt av et verktøy

    SvarSlett
  7. Flott! GRATTIS med nytt verktøy, mitt D4 dukket opp denne uken. Blir stas å jobbe fremover nå.

    SvarSlett

Hei!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Har du en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar. Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din.

Kjartan