tirsdag 9. februar 2010

Glimt av vår og glimt av ørn.

I dag sto jeg opp alt for tidlig, trodde jeg skulle begynne på jobb klokka 06.00, men det viste seg å være feil. Vel, når sånt skjer er det bare å ta det med et smil, ta med fotobaggen og dra til skogs. Det gjorde jeg i dag, og noen bilder ble det da også.


Jeg har alltid brukt å si at våren kommer den 15. februar, da merker man virkelig at noe er på gang. Men i dag kunne jeg faktisk føle at forandringen har kommet. Dagene er lysere og sola den varmer litt. Jeg satt ute ei stund og hørte på at dompapene skvaldret i trærne rundt foringsplassen, meisene sang og snøen smeltet fra furugreinene.


Legger også med noen flere glimt fra helgas tur til Flatanger. Tross alt er det fortsatt mange som vil se bilder av våre flotte ørner, og like mange som ønsker å oppleve disse fantastiske fuglene. Ikke så rart egentlig, jeg vil gjerne til Afrika å fotografere selv om det er tatt 18.ooo.000.000 bilder av elefanter og løver. Hvorfor skal ikke vi være like stolt av det vi kan vise frem og som folk reiser hit for å oppleve?

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Feil adresse :-)
    http://roywildphoto.blogspot.com/2010/02/workshop-in-kenya.html

    Det skulle bli riktig.

    Roy

    SvarSlett
  3. Ja, jeg har sett på turen din Roy. Fristende saker, og helt sikkert ei stor opplevelse, men jeg er trolig ganske overbooka på fototurer i 2010 :-)

    Blir det Afrika skal hele familien være med, og det blir om noen år når gutten har blitt litt større.

    SvarSlett
  4. Flotte bilder igjen Kjartan! Likte spesielt godt motlysbildet og det nederste av ørnene :D.

    Mvh Linda

    SvarSlett

Hei!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Har du en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar. Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din.

Kjartan