torsdag 25. november 2010

Gratulerer Ketil og Ketil

Da er resultatene for Fotojakta 2010 klare. I år havnet mitt bilde fra Formofoss som nummer to i Villmarkslivs fotokonkurranse, og det gir en flott premie. Klær for tusenvis av kroner fra Bergans.


Formofoss er jo et litt uvanlig "fotojaktbilde" og morsomt er det at det bare skilte 0,1 poeng opp til Ketil Olsens harebilde, som stakk av med seieren. Gratulerer Ketil! Du kan se lista her.

Gratulerer også til Ketil Knudsen som stakk av med den gjeveste premien, han vant konkurransen sammenlagt. For meg endte det opp med fjerdeplass i år. Se hele resultatlista her.

13 kommentarer:

  1. Gratulerer Kjartan, Ketil og Ketil. Var nå trivelig at et "landskapsbilde" rekker opp såpass.Det er jo et nydelig bilde da. Var på Sjøåsen en tur i dag for å se etter landskap:-) Kaldt, 20 blå.Ole

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flott plassering Kjartan. Bildet av Formofoss er der virkelig sus over.
    Mvh Helge

    SvarSlett
  3. Gratulerer Kjartan! Godt å se at et "vanlig" motiv utført på topp måte også kan havne i tetsjiktet i denne konkurransen.

    /Dag R

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nok et godt konkurranse år.
    Står respekt av at du har hevdet deg høyt i konkurransen i flere år på rad.
    Mine to favoritter til årets naturfoto det var dette og Leif Rustand med lynet.
    Du får mye varme klær og sko til vinteren å det kommer nok godt med i kulda.

    Mvh Rune

    SvarSlett
  5. Gratulerar till placeringen. Den bilden är underbar så det var välförtjänt !
    Ha en fin kväll/Lasse

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 2 plassen...så nær så nær, men det ble 0,1 for lite denne gangen...
    Det som er viktigs er at foto er en utrolig fin hobby en har masse gleder av...ikke minst avkobling fra travle dager....

    Kos deg med gavekortet fra Bergans

    Monika

    SvarSlett
  7. Takk, takk! Jeg er godt fornøyd med resultatet. Det var fint å slå deg Helge, var lenge redd for at du skulle ta meg sammenlagt :-)

    0,1 poeng, Monika. Jeg er faktisk glad for at det ble slik! Bedre med et gavekort som kan deles med de som sitter hjemme, enn nok en tur ut i den store verden...

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Ikke dum premie det der, regner med jeg ser deg i siste skrik for naturfotografer neste gang vi treffes :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med flott plassering og premiering. Bra at et dette utrolig flotte bildet kom så høyt opp blant en god del kromnebb og hjortedyr :)

    mvh Espen

    SvarSlett
  10. Grattis! Denna bild är ju så grymt läcker och stämningsfull.

    SvarSlett
  11. Hallo!
    Gratulerer med strålende innsats i villmarksliv,snart vinner du hele greia.Bilde ditt var faktisk min favoritt i årets bilde konk.
    Andre plass er vel ok det også,selv om jeg synes at det fortjente en bedre plassering.Det står respekt av å hevde seg i toppen flere år på rad

    SvarSlett
  12. Flott innsats gjennom hele fotoåret Kjartan. Åssen i all verden får du tid til å jobbe så hardt og mye?

    SvarSlett
  13. You have absolutely wonderful pictures on your blog!!!

    SvarSlett

Hei!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Har du en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar. Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din.

Kjartan